piątek, 14 października 2016

Akcja- reanimacja bloga!

(c) rickley

Cześć słonka! :* Rajusiu, dawno mnie tutaj nie było, bardzo, bardzo dawno. Niestety, bezpośrednią przyczyną tego jest brak czasu, a nawet jeżeli jest jakaś chwilka dla siebie, to czas wolny niesamowicie szybko się kurczy, naprawdę. Ale takie są uroki roku szkolnego. Wiecie co, niby to dopiero drugi miesiąc nauki, a ja już mam dość. Jednak w LO jest niesamowicie ciężko, zwłaszcza, jeżeli już ma się przekichaną sprawę z ocenami... Ku mojemu zdziwieniu, nie jest to matematyka, a ....angielski! Tak, tak, angielski idzie mi w tym roku okropnie. Motywuję się tym przysłowiem, że po burzy zawsze wychodzi słońce, więc może i w tym przypadku tak będzie? Mam nadzieję, nie chcę mieć poprawki, o Boże.
No ale przejdźmy do konkretów. Co z blogiem? Na serial mam za mało czasu. Szczerze mówiąc to już miałam plany, żeby porzucić bloga, ale jakoś nie potrafię, za dużo osób już odeszło, a ja nie chcę iść w ich ślady, wiec ostatecznie wykluczyłam tę opcję. No a teraz wiekopomna chwila, co chcecie widzieć na blogu? Tradycyjne posty, czyli jakieś screeny z rodzinek czy coś w tym stylu, czy może coś innego? Tylko proszę, nie game play'e. :( Chcę przy tym zaznaczyć, że notki nie muszą być tylko nastawione na trójkę, mogą być z dwójki, a nawet czwórki, więc piszcie sugestie, jestem otwarta na wszelkie propozycje. :) 
No, także czekam na jakiś odzew z Waszej strony i mam nadzieję, do napisania! :*

3 komentarze:

  1. Jej, witamy z powrotem^^
    Jeśli chodzi o rodzinkę, to wybierz cokolwiek w co będzie Ci fajnie grać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy na blogowej sferze ponownie <3 Ja jestem na tradycyjnym fotostory bo tego ostatnio bardzo mało na blogerze. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wróciłaś ^^ ja chętnie zobaczę wszytko co zechcesz dodać na bloga, mile widziane screeny z rodzinek <3

    OdpowiedzUsuń