niedziela, 3 września 2017

Powrotów czas!

(c) Thom

Dzień dobry wszystkim tym, którzy jeszcze tutaj zaglądają!!! 
Rany, jak mnie dawno tutaj nie było... Miałam powody ku temu, aby zniknąć...
Otóż miniony rok szkolny był mega, mega, MEGA intensywny, pierwsza klasa LO. Nie obyło się bez przeszkody... 28 sierpnia pisałam poprawkę z mojej kochanej a jakże matematyczki... ZDAŁAM LUDZIE!!! Dopiero teraz więc mogę pozwolić sobie na bloga. Ale czy jest sens? Czy jeszcze ze mną jesteście? Dajcie znać, proszę! Wiem, że wielu blogerów odeszło, ale na pewno ktoś tutaj jeszcze żyje.... 


Jak może zauważyliście, usunęłam posty z serialami, zostawiłam tylko te z rodzinkami, bo jeżeli wrócę, to tylko na rodzinach skupi się ten blog. Dwójeczkowych, trójeczkowych.... Może i czwóreczkowych? Mam wiele pomysłów i dużo weny, ale najpierw rzecz jasna sprawdzam Waszą aktywność.. Dajcie znać, czy jesteście!!!

Ściskam i być może do napisania!!!

4 komentarze:

  1. Zobaczyłam twój komentarz u Clary i postanowiłam zajrzeć. Kiedyś chyba czytałam twojego bloga, o wydaje mi się znajomy. Miło, że kolejna blogerka wróciła. Mam nadzieję, że tym razem nic ci nie przerwie prowadzenia tego

    https://avaliandsimsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wróciłaś :) Czekam na rodzinki i na wszystkie Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz pisz, fajnie by było jakby chociaż kilka blogów wciąż funkcjonowało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś czytałam Twojego bloga i całe szczęście znowu się tu znalazłam. Ja cały czas cierpię na niedobór blogów z simowymi rodzinkami. Ostatnio wszyscy robią przerwy i byłoby świetnie, gdybyś wróciła. Czytanie historii o simsowych rodzinkach sprawia mi przyjemność i będę tu często zaglądać. Przypomnę sobie wszystkie Twoje poprzednie posty i będę czekała na kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń