niedziela, 3 kwietnia 2016

Notka organizacyjna

   
(c) rickley

Witam kochani Was bardzo serdecznie po tak długiej przerwie! Nie pisałam,bo.....no właśnie,bo co? Laptop mi się zepsuł (kolejny),na którym miałam The Sims 2.Niedługo po tym więc zdenerwowałam się i na własną rękę poszłam z grą do sklepu i otwarcie powiedziałam: "Bardzo proszę o laptopa,na którym będzie chodziła ta gra.".I proszę,mam teraz nowy sprzęt,który,dzięki Bogu,chodzi jak ta lala.Oczywiście gram już w trójeczkę no i teraz kieruje się pytanie....co teraz z blogiem? Nie chodzi tu o zamykanie go,to w ogóle nie wchodzi w grę,tylko jakie chcecie czytać teraz notki.Może jakiś serial? Raczej nie,bo mam już bloga,na którym piszę opowiadania,więc trochę się obawiam,że się nie rozerwę... :) Czekam więc kotki na Wasze sugestie :) Żeby to było jasne...Pisanie dla Was czegokolwiek to jest dla mnie ogromna przyjemność.Jeżeli chcecie serial,to proszę,jakoś dam radę.Ważne teraz jest Wasze zdanie. :)

Do napisania <3

5 komentarzy:

  1. Znam to. Wczoraj poszedł mi system i straciłam WSZYSTKO. Wszystkie sejvy, mody, ubrania, simowie... Ale nadrobię to! C:
    simschanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sugestia? Let's play'e są super, miło mi się je czyta ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne, w bloggerze pokazuje Mi, że godzinę temu napisałaś posta, ale jak klikam to jest napisane "szukana strona nie istnieje" :/

    OdpowiedzUsuń