wtorek, 13 października 2015

Szypulscy #2

Cześć :)
Notka w tygodniu? Niemożliwe,a jednak :) Chora jestem,do szkoły nie chodzę,ot co.Mam więc dużo czasu na przyjemności w postaci gry w simsy :D Wczoraj zainstalowałam Windows 10...Teraz walczę o to,aby chodziły mi simsy 3.Cienko to widzę,ale zobaczymy...

Dzisiaj Szypulskich mam dla Was.Zapraszam więc do czytania :)

Jak to się stało? Skutki nocy poślubnej,kochaniutka...

Marcin ucieszył się na wieść o ciąży.

Tak,bardzo się ucieszył :3 Żeby tylko jej na podłogę nie upuścił...

Kasia pracuś :)

Mąż przynajmniej obiady gotuje...

Zdrzemnęło się jej...

Ślicznie jej z tym brzuszkiem :*

A wieczorem taka oto akcja.....a podobno ciężarne nie umierają.Błąd jakiś czy co? ;(

Nie,nie błąd.Kostuch nie ma litości....

Ale udaje się przywrócić Kasię do życia :) Uff..

Uratował ją <3

Ja tu sobie siedzę i się cieszę,a tu kolejna akcja...

Na świat przyszła dziewczynka <3

Yyy...żart? :o

Nie,nie żart,kolejna dziewczynka.
Małe otrzymały na imię Hania i Daria <3

Trzymajcie kciuki za moje simsy trójeczkę :)

See you soon ;*
















                                          

5 komentarzy:

  1. Fajny blog, będę zaglądać :) Nie wiem o co chodzi w tej rodzince ale trudno :D Mi też w sims 2, zawsze rodziły się bliźniaki. Ale głupi błąd :/

    OdpowiedzUsuń
  2. uff Kasia ma dobrego męża, że udało mu się przekonać Mrocznego do przywrócenia jej życia! byłaby potrójna strata:o powodzenia w walce o trójkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, zauważyłam nowy szablon, prześliczny jest!

      Usuń
    2. Oj brakowalo mi twoich komentarzy :*
      Trojeczke juz mam i zastanawiam sie nad dodaniem nowej rodzinki,tylko jeszcze oare dodatkow musze zaintalowac.
      Szablon to mojee beztalencie,beznadziwiejny jest :3

      Usuń
  3. Masz już jakieś plany na dziewuszki? Np. Daria - emo, Hania - kujonka. Liczę, aby urodziła die cała gromada dzieci

    OdpowiedzUsuń