poniedziałek, 19 października 2015

Rodzina Abrams #1

                         
(c) rickley

Cześć :) Tego posta piszę na raty,gdyż mam brak fotek nowej rodzinki :c Kompletnie nie mam pomysłu na nią,choć mam jakiś tam zarys jej historii,ale póki co to muszę ją jakoś "rozruszać". :)
Nie przedłużając,przejdźmy do nowej familii,którą założyłam tuż po tym,jak zainstalowałam The sims 3(przy okazji serdecznie polecam wszystkim tym,co mają problemy z simsami Windowsa 10,simsy śmigają jak należy,dwójeczka również).

No więc tego sima nie muszę Wam przedstawiać,bardzo dobrze znacie go z bloga atypicalsims.Paul Abrams dla przypomnienia :)
Paul uwielbia przebywać na świeżym powietrzu,lecz z Facebookiem musi mieć stałe połączenie :p
Ujrzał pewną simkę.....Jego mina wszystko zdradza :D
Szybko nawiązali wspólny język.
No właśnie....
Szok face :o Aż sprawdziłam cechy tej simki i stało się wszystko jasne....flirciara :) Swoją drogą pięknie wyglądają.gołąbki :*
Zostaniemy....parą?
Of course <333
Słodki :3
Takie tam.....Paul mnie rozwala,Wendy zresztą też nie lepsza :D
Dziki kuń :o
....a tutaj takie rzeczy się dzieją.Jeeju,szaleni ;D
Zorza polarna *_* Aurora Skies są cudowne <3
Gołąbeczki wstały :)
Brutal life :(
Kolejne spotkanie z Wendy :*
Kwiatuszki dla mojej księżniczki 
Romantyczne selfie na fejsa :) Choć teraz rybia mordka modna...Boże co ja gadam xD
Kucharz :)
Cudne zdjęcie,nie? xD 
Paul,czym żeś ty ją nakarmił :c
A ja powiadam Wam,że niczym.Wendy zaciążyła <3
Trza było Paula zawiadomić o zaistniałej sytuacji....
Ucieszył się <3
....do tego stopnia,że postanowił się oświadczyć :3
Został przyjęty ;) Moi kochani.




Przy okazji powiedzcie,czy zdjęcia są dobrej jakości,czy nie za ciemne,za jasne.....

See You Soon :*































2 komentarze:

  1. Zdjęcia są ok ;) Wiem, że wyjdę na dziwna ale nie za szybko to wszystko? Rozumiem to simsy ale bez przesady :/ Nwn, ja tak nie wyobrażam sobie grać, to nie jest czepianie się czy coś tylko moja opinia ;) ;) Wendy jest sliczna simka, ja w sims 3 takich tworzyć nie umiem i te włosy, jedne z moich ulubionych :D Paul szybko zostanie tatuskiem, mam nadzieję zw zmienianie pieluch nie przrszkodzi mu w sprawdzaniu fejsa. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aurora Skines jest cudownym światem. Czy ty stworzyłaś Wendy? Bo miastowi nie są zbyt ładni, a ona jest. To zdj. na początku jest super. Narysowałaś czy przerobiła$ w jakims programie?

    OdpowiedzUsuń