środa, 23 września 2015

Szypulscy #1

                                                                       Witajcie!
Nie wiem,co we mnie wstąpiło,że aż tak stęskniłam się za blogowaniem.Nie wiem,czy to tylko poryw chwili czy to już powrót na stałe do Was.Ale przechodząc do konkretów to odświeżam bloga.Usunęłam niepotrzebne posty,pracuję nad nowym szablonem....
Mam nadzieję,że chodź troszkę się cieszycie. :)
No to jesteśmy w domu :)

Dzisiaj taka tam rodzinka założona w pośpiechu.Aczkolwiek jej losy tak ciekawie się potoczyły,że pokochałam nią grać.Dosłownie ;) Zapraszam do lekturki.

Kolega Marcina(tak,coś mnie wzięło na polskie imiona) proponuje męski wypad na wakacje.Propozycja została przyjęta.
No wiadomo,nie obyłoby się bez romansów wakacyjnych :D Tutaj jakiś cel sobie Marcinek wypatrzył.
Już o dziecku myśli...
Grunt to szybko wziąść sprawy we własne ręce xD
Dopiero teraz skapnęłam się,że to moja Kaśka....Simka stworzona jakiś rok temu :p Złożyło się.
Kasiula czyżby na dwa fronty leciała? Zdecydowanie NIE!
Marcin zaprosił koleżankę na kolację.No skoro już wszyscy się znają.... xD I na tym polega komizm tej rodzinki ;D
Koleżanka nie miała gdzie spać,więc miły kolega zaproponował jej nocleg,no a jakżeby inaczej.Jakieś plany rozrysowują się na twarzy Kasiuli...
No i nie wytrzymali. Słodkie to jest :*
Po powrocie do domu Kasia i Marcin zamieszkali razem.Gołąbki <3
Szczęście im dopisywało...
...no właśnie xD
Aż tu pewnego wieczoru....
Will you marry me? <3
Of course :* <3
Pełnia szczęścia :D Amancik :*
Następnego dnia pobrali się.Suknia piękna,ale garniturek to mógłby być piękniejszy.Niedopatrzenie małe :)
Aww <3
Noc poślubna.Działo się,działo,ale nie wnikajmy.... xD


To na tyle,Jeżeli rodzinka spodoba się,z chęcią w wolnej chwili dodam kolejną część.

See you soon :*


























3 komentarze:

  1. Jesteś bardzo uzdolnioną bloggerką, fajnie, że wróciłaś, bo uwielbiam czytać twoje posty :) Tworzysz przystojnych simów i ładne simki. Mam pytanie: jaki dodatek do ts3 najbardziej polecasz? Mam nar azie tylko 4 pory roku, ale nie jestem z nich za bardzo zadowolony. Ps. Z jakiej strony pobierasz tę piękne ciuchy i włosy? *-* Bo moi simowie mają brzydkie ciuchy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :3
      Jeżeli chodzi o dodatki do The Sims 3 to wszystkie są fajne na swój sposób.Nie umiem Ci doradzić,przepraszam :(
      Ciuchy i włosy pobieram z przeróżnych stron,przez 4 lata mojego grania w dwójkę to trochę tego się nagromadziło.Radziłabym ci wpisać w Google "The sims 2 cc finds" i poszukać w grafice i pościągać co tam chcesz :) Jest tego multum,wystarczy trochę czasu i chęci na przeglądanie stronek :D
      Dziękuję jeszcze raz za te słowa <3 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wooow! Nie było mnie na blogu od kilku dni, a ty juz 3 posty napisałaś :O

    OdpowiedzUsuń